مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-27اقتصادي

مصرف نان برای خوراک مرغ و خروس روستاییان گیلان  


مدیر واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: با افزایش قیمت نهاده، برخی از روستاییان چون توان خرید ندارند به استفاده از نان برای تامین خوراک مورد نیاز مرغ و خروس و سایر ماکیان روی آورده اند.

- ایسنا/گیلان مدیر واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: با افزایش قیمت نهاده، برخی از روستاییان چون توان خرید ندارند به استفاده از نان برای تامین خوراک مورد نیاز مرغ و خروس و سایر ماکیان روی آورده اند.

مهدی شریفی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه گیلان سهیمه آرد برخی از نانوایان را در برخی از محلات و مناطق رشت افزایش داده ایم، اظهار کرد: گیلان استانی گردشگرپذیر است و باید برای جمعیت شناوری که به خصوص در تعطیلات وارد استان می شوند، برنامه ریزی های مدون تری برای تامین اقلام ضروری از جمله آرد صورت بگیرد.

وی افزود: یکی دیگر از دلایل کمبود آرد در نانوایی ها را افزایش مصرف نان در استان عنوان کرد، زیرا اخیرا با گران شدن قیمت برنج مردم مجبورند نان بیشتری را در وعده های غذایی استفاده کنند.

شریفی ادامه داد: همچنین به دلیل افزایش قیمت نهاده های دامی برخی از روستاییان چون توان خرید نهاده را ندارند به استفاده از نان برای تامین خوراک مورد نیاز مرغ و خروس و سایر ماکیان روی آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف نان برای خوراک مرغ و خروس روستاییان گیلان  

مصرف نان برای خوراک مرغ و خروس روستاییان گیلان